No Records Found
Sorry, no records were found. Please adjust your search criteria and try again.
Google Map Not Loaded
Sorry, unable to load Google Maps API.
- VVEgemak.nl is opgericht door professionals uit het notariaat en de ICT branche. “VVEgemak” is een reactie op nieuwe regelgeving met het doel om het leden van een Vereniging van Eigenaren middels software voor zelfbeheer zo gemakkelijk mogelijk te maken. VVEgemak ondersteunt zowel leden van VvE’s, als overheden en VvE-beheerders. De dienstverlening kan bestaan uit het afnemen van het in eigen beheer gebouwde online beheerpakket, VVEgemak Public, het voorlichten van leden van VvE’s, het administratief beheren van VvE’s of andersoortige dienstverlening. Een uitgebreid overzicht van onze diensten en producten is te vinden op deze website. Online administratiesoftware voor VvE’s Met VVEgemak Public zijn de maandelijkse financiële en boekhoudkundige werkzaamheden van uw VvE in een handomdraai voltooid. De nieuwe online administratiesoftware voor VvE’s, VVEgemak Public, is nu beschikbaar via onze website. Een uitstekende manier om kosten te besparen, meer inzicht te krijgen in de financiën van de VvE en de transparantie voor alle leden te verbeteren. VvE Basic Beheer Wil de VvE de administratie uitbesteden, en kunnen of willen de leden bijvoorbeeld zelf de ledenvergaderingen organiseren? Dan is Basis Beheer de beste oplossing! Een VvE kan er ook voor kiezen om het beheer uit te besteden aan VVEgemak of om een deel zelf te doen en een deel aan VVEgemak over te dragen. Omdat de werkzaamheden handig worden verdeeld, zijn de kosten laag: vanaf Eur 95,00 per appartement per jaar en Eur 15,00 per parkeerplaats of berging per jaar. Wat doet de VvE bij Basisbeheer zelf? De VvE organiseert en houdt zelf de ALV en zorgt voor de notulen. Ook stellen jullie zelf de meerjarenonderhoudsbegroting op voor het gebouw. Wat doet VVEgemak bij Basisbeheer? VVEgemak zet de administratie voor jullie op aan de hand van de splitsingsakte. Verder doen wij de invoer van personalia in de ledenadministratie, het invoeren van de begroting en het bijbehorende servicekostenoverzicht. VVEgemak kan de verschuldigde periodieke voorschotbijdragen bij de eigenaars innen, verwerkt de bonnen en facturen in de boekhouding, verzorgt de jaarstukken en verstuurt die digitaal aan de leden. Bij eigendomsoverdracht van een appartementsrecht kan VVEgemak de nodige gegevens aanleveren, zoals eventuele achterstanden van de verkoper. Wilt u meer weten over VVEgemak Public? Klik hier voor meer informatie.
- vb&t VvE diensten is een toonaangevende speler op het gebied van totaalbeheer van Vereniging van Eigenaars. Onze portefeuille is uitgebreid en divers. Daardoor weten wij als geen ander wat er speelt op het gebied van VvE beheer. Wij spelen proactief in op nieuwe trends en ontwikkelingen en lopen als innovatieve speler voorop in de markt. vb&t VvE diensten, beschikt over jarenlange ervaring, een sterk team van enthousiaste en betrokken specialisten op het gebied VvE management, techniek en financiën. Zij bieden alle expertise die uw vereniging nodig heeft. Maar vooral staan zij garant voor een dienstverlening die zich onderscheidt door transparantie, ontzorging, professionaliteit, eerlijkheid, inkoopvoordeel, innovatiekracht en hoge klanttevredenheid. Dat zijn de kernwaarden van vb&t VvE diensten. vb&t VvE diensten heeft vestigingen in: Eindhoven Arnhem Den Bosch Enschede Maastricht Utrecht Den Haag Winterswijk Dit kunnen wij voor u doen Alles wat wij doen is erop gericht om uw VvE zoveel mogelijk te ontzorgen. Dat kan alleen als het hele beheerproces goed wordt begeleid door een professionele beheerder. De beheerder is het aanspreekpunt voor het bestuur van de VvE en haar leden. Zowel op financieel en administratief, als technisch en organisatorisch gebied. Daarop is onze dienstverlening dan ook gebaseerd. Onze dienstverlening Administratief beheer De beheerder zorgt als contactpersoon van uw VvE voor de communicatie binnen uw VvE met de leden en externe partijen en is verantwoordelijk voor de organisatie van de jaarlijkse Algemene leden vergadering. Financiële administratie Samen met een team van financieel specialisten zorgen wij ervoor dat de hele financiële administratie van uw VvE op orde blijft. Een keer per jaar verzorgen wij een overzichtelijke presentatie van alle financiële stukken. Technisch beheer Wij verzorgen ook het technisch beheer. Onze technische adviseurs zijn dagelijks in de praktijk bezig met het onderhoud van de gebouwen die wij in beheer hebben. Daardoor zijn wij als geen ander op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Deze kennis gebruiken wij om ook uw gebouw op de best mogelijke manier te laten onderhouden. Advies en ondersteuning Is uw VvE op zoek naar professionele ondersteuning op specifieke gebieden? Bijvoorbeeld bij het opstellen van de akte van splitsing, het uitwerken van de kostenverdeling of het opnieuw activeren van uw vereniging? Ook hierbij ondersteunt vb&t VvE diensten u graag. Wij kunnen op elk gewenst moment instappen en u ontzorgen.
- Ecolop plus is actief als leverancier van postkasten, bewegwijzering, belettering en belijning. Alles van offerte tot montage in eigen hand en door onze eigen mensen afgehandeld. Wij kunnen alle VvE’s helpen in de levering en plaatsing van postbussen of pakketkasten voor renovatie en voor nieuwbouw.. Renovatie van uw gevel kunnen wij volledig voor u verzorgen, hierdoor heeft u maar één aanspreekpartner van sloop tot installatie. Ook de levering van uw intercom of videofoonsysteem wordt door ons professioneel geïnstalleerd. Wilt u een deurautomaat of sleutelschakelaar aangebracht hebben? Wij werken dit mooi uit zodat u jarenlang zonder zorgen kunt genieten. Onze divisie veiligheid kan u helpen bij het opzetten van een deugdelijke veiligheidssignalisatie en tevens er voor zorgen dat uw productievloeren voorzien worden van belijning volgens het LEAN- principe. U treft op deze website een aantal van onze mogelijkheden aan, maar onze mogelijkheden zijn dermate divers dat het onmogelijk is alle voorbeelden voor u uit te werken. Ten alle tijden kunt u met ons contact opnemen indien u vragen heeft. Waarom Ecolop Plus Maatwerk Maatwerk is onze standaard. Ecolop plus is actief als leverancier van bewegwijzering, veiligheidssignalisatie en postkastsystemen. Alles, van offerte tot montage, wordt in eigen huis gecalculeerd, uitgevoerd en door onze eigen mensen op locatie afgehandeld. Precisie Onze medewerkers zorgen voor een nette afwerking. Wij kunnen voorzien in levering voor nieuwbouw en renovatie. Renovatie van de gevel kunnen wij volledig voor u verzorgen. Wel zo prettig met maar één aanspreekpartner van sloop tot installatie. Customer Care Ecolop plus regelt alles en daarom heeft u maar één aanspreekpunt nodig! Wij zijn trots op onze customer service en luisteren naar uw behoeften en wensen.
- Wilt u ook zo graag: De offertes goed begrijpen? Tot 30% besparen op uw kosten? Een objectieve meerjarenonderhoudsbegroting (MJOB)? Een partij die gaat voor de beste oplossing? VvE liftadvies Als VvE of VvE beheerder bent u een generalist en heeft u kennis van alles wat zich afspeelt in en rondom het appartementencomplex. De liftenbranche is een technisch en specialistisch marktsegment waardoor het voor u lastig kan zijn om de juiste beslissing te nemen omtrent uw liftinstallaties. Liftintermediair heeft de specialisten in huis die u kunnen helpen bij verschillende vraagstukken. Wij werken al jaren samen met grote spelers in de VvE markt en begrijpen hierdoor uw wensen en behoeften. Onder de verschillende diensten is een nadere uitleg te vinden door middel van video’s en praktijkvoorbeelden. Als wij u kunnen helpen met het oplossen van uw vraagstukken, neem dan gerust contact met ons op. Over LiftIntermediair.nl Liftintermediair geeft gespecialiseerd advies over liften, roltrappen, gevelliften en automatische deuren. Liftintermediair loodst u met kennis van zaken naar een betere grip op het beheer. In samenspraak met de lifteigenaar, keuringsinstelling en liftbedrijf komen wij tot de beste regie-oplossing tegen reële kosten. Meer info?
- Al sinds 1976 verzorgt De Jong Beheer het beheer voor de appartementen, bedrijfsruimten, garages en parkeerterreinen van VvE’s en verhuurders.
- Heeft u een (ver)huur, (ver)koop geschil? Heeft u hulp nodig bij het opstellen van de bouwovereenkomst? Bent u met de bouw van een pand aansprakelijk gesteld, of wilt u uw aannemer juist aansprakelijk stellen wegens een gebrek? Wilt u beslag leggen, of is er beslag gelegd op uw vastgoed of bezittingen? Dan bent u bij ons bij het juiste adres. We hebben ruime ervaring en gedegen kennis op het gebied van huurrecht, bouwrecht, vastgoedrecht, aansprakelijkstelling en incasso, beslag en executie, waardoor we u op efficiënte wijze van dienst kunnen zijn. Brugrecht advocaten biedt u de juridische bijstand die u wenst. Er wordt niet alleen gekeken naar het juridische probleem op zich, maar ook naar de omstandigheden die een rol spelen bij het ontstaan en voortduren van het geschil. Zo wordt het juiste inzicht verkregen in de problematiek en wordt gekomen tot een doeltreffend advies dan wel een oplossing van het probleem. In het advies worden de slagingskansen en de te verwachten kosten gegeven van de mogelijk te ondernemen juridische stappen. Persoonlijke aandacht en oplossings- en resultaatgericht Brugrecht advocaten staat haar cliënten, ondernemers en particulieren, bij op een heldere oplossingsgerichte en no-nonsense wijze. U als cliënt staat centraal. De dienstverlening door Brugrecht heeft het karakter van een goede samenwerking met cliënt; goed overleg, wederzijds respect en openheid van zaken voeren daarbij de boventoon. Scherpe en transparante prijsstelling Brugrecht advocaten biedt toegankelijke juridische dienstverlening tegen concurrerende tarieven. Indien u een juridisch probleem voorziet, dan kunt u voor een kort advies altijd contact opnemen, zonder dat u direct kosten in rekening worden gebracht. Voorkomen is beter dan genezen. Wanneer de kwestie diepgaander advies respectievelijk actief handelen van Brugrecht advocaten behoeft, dan worden eerst financiële afspraken gemaakt, zodat u weet waar u aan toe bent. Wist u dat als u een rechtsbijstandsverzekering heeft, u in het geval van procedure altijd zelf uw advocaat mag kiezen? U kunt ook dan terecht bij Brugrecht advocaten. Kosteloos kennismakingsgesprek van een half uur Brugrecht advocaten met recht uw partner! Neem contact met ons op, of bel 070-326 328 1 met Brugrecht advocaten voor een kosteloos kennismakingsgesprek van een half uur.
- MCS Keuken & Comfort is een bedrijf dat zich toelegt op de ontwikkeling en levering van producten voor de ergonomische sector met daarbij kwaliteit en service hoog in het vaandel. MCS Keuken & Comfort heeft al meer dan 15 jaar ervaring met de gespecialiseerde montage van o.a. hoog/laag verstelbare frames voor keukens ten behoeve van mindervaliden en ouderen in opdracht van gerenommeerde aannemers in de ergo-wereld.Tevens heeft MCS Keuken & Comfort menig scootmobielberging (MCS Multistalling voorheen de MCS Scootersafe) in Nederland geplaatst. MCS Keuken & Comfort biedt ook keukens voor de valide mens aan: zowel aan particulieren als in projecten.
- Intratone: de eenvoudigste manier om iemand binnen te laten Intratone is een revolutionair draadloos intercom- en toegangssysteem voor alle toegangspunten in appartementencomplexen. Gebruikers openen de toegang – van entree, parkeergarage, kelder of hekken – gewoon via de eigen smartphone, tablet of vaste telefoon. Snel, veilig en state of the art Omdat het systeem 100% draadloos is, is het binnen enkele uren geïnstalleerd. Zonder bedrading of hak- en breekwerk in het appartement. Dit scheelt enorm in de aanlegkosten. Intratone biedt daarnaast een uniek en beveiligd beheerplatform op www.intratone.com. Eenmaal geïnstalleerd kunt u altijd direct met uw bezoek communiceren, ook als u niet thuis bent. Toegegangsbeheer voor iedereen Intratone is de eerste fabrikant die het traditionele vaste systeem in de gang vervangt door de eigen (vaste of mobiele) telefoon van de bewoner. Specifieke kennis van software is niet nodig. Of het nu gaat om intercomsystemen, toegangscontrole, of sleutelbeheer. Een unieke, universele oplossing dus, die voor iedereen betaalbaar is. • Geen installatiewerk • Geen aparte technische kast • Eenvoudig op te zetten beveiligd beheerplatform • Real-time en op afstand te managen • Enorme besparing ten opzichte van traditionele oplossingen • Zeer tevreden gebruikers Nieuwsgierig naar de voordelen? Maak een afspraak voor een demonstratie of bezoek onze website
- Innovatief blussen Hoogwaardige tot 10 jaar onderhoudsvrije brandblussers met 10 jaar volledige garantie die 50% kosten besparen. Prymaxx heeft voor particulieren de beste Universele spray brandblusser geschikt voor alle veel voorkomende branden. Voor zakelijk gebruik het Safe & Easy concept de Pro-Line spray brandblussers en de Aramide brandblusser. Deze zijn alle voorzien van een Environment “groen” label. Bij brand in een appartement heeft iedere bewoner daar last van. Rook, ontruiming, gewonden of erger. Voorkom dit door in elk appartement een sprayblusser te plaatsen zodat iedereen direct kan reageren bij een beginnende brand. Veiligheid voor nog geen € 10 per appartement per jaar. Bel of mail ons voor een vrijblijvend advies.
- GEEF UW VVE ENERGIE De VvE Zonnecoach is een initiatief van Enpuls (onderdeel Enexis Groep) en VvE Belang. In Groningen stad werken wij samen met energiecoöperatie Grunneger Power. Enpuls heeft tot doel de energietransitie te versnellen. VvE Belang is de belangenorganisatie voor de VvE en de appartementseigenaar. Grunneger Power is de grootste energiecoöperatie in Groningen, en één van de grootste van ons land. ONS DOEL Ons doel van de VvE Zonnecoach is om alle VvE’s van Nederland te helpen. Daarvoor zoeken wij samenwerking met andere partijen die VvE’s willen verduurzamen, zoals gemeenten, provincies, VvE beheerders, energieloketten, energiecoöperaties, financiële instellingen en netbeheerders. ONAFHANKELIJK Wij begeleiden VvE’s en appartementseigenaren die graag zonnepanelen willen. Zij krijgen van ons een onafhankelijke coach, die verstand heeft van de technische, juridische en economische zaken die een rol spelen bij de keuze voor zonnepanelen en de besluitvorming binnen de VvE. Onze VvE Zonnecoaches helpen bij het opstellen van een gedragen voorstel voor de ALV en ondersteunen de VvE bij de keuze voor een leverancier. EERST ZONNEPANELEN Zonnepanelen zijn een uitstekende eerste stap naar verduurzaming van appartementencomplexen. Wij kiezen voor zonnepanelen omdat het een effectieve CO2-reductie maatregel is. Helaas sluiten vraag en aanbod in de markt niet goed op elkaar aan, waardoor VvE’s vaak niet verder komen dan goede bedoelingen. De VvE Zonnecoach doet er alles aan om deze goede bedoelingen om te zetten in resultaat. Met de keuze voor zonnepanelen brengen we focus aan: er zijn tal van mogelijkheden om te verduurzamen, maar zonnepanelen zijn bijzonder effectief. De besluitvorming is overzichtelijk en de installatie kan relatief snel. ANDERE MAATREGELEN VvE’s die al zonnepanelen hebben, of die eerst andere maatregelen willen nemen om energie te besparen, kunnen terecht bij het Landelijke Energieloket voor VvE’s van VvE Belang. KOSTELOOS Onze ondersteuning is dankzij Enexis Groep, bekend van Enexis Netbeheer, kosteloos beschikbaar voor appartementseigenaren en VvE’s in de provincies Noord-Brabant, Limburg, Overijssel, Drenthe en Groningen. Woont u elders in Nederland, dan wordt u door VvE Belang benaderd om te bekijken welke ondersteuning zij u kunnen bieden.